صابون های دست ساز و گیاهی رز

تولید صابون های دست ساز و گیاهی با کیفیتی شگفت آور و منحصر به فرد و خواص دارویی بالاتر از شعار

صابون های دست ساز و گیاهی رز

تولید صابون های دست ساز و گیاهی با کیفیتی شگفت آور و منحصر به فرد و خواص دارویی بالاتر از شعار

تاثیرات فشار و دما بر اثرات مفید صابون

در صابون های دست ساز گیاهی شما می توانید خواصی درمانی مناسبی را جستجو نمایید. وابسته به اینکه سازنده این صابون‌ها چه خواصی را برای آنها در نظر گرفته. در صورتی که در صابون های صنعتی ٬ ادعای خواص مفید ادعای پوچی به حساب می آید. 

 

 

این به آن دلیل است که در صابون های گیاهی دست ساز ٬ مواد موثره مورد نظر تنها پس از اینکه کل فرایند ترکیبی به پایان رسید ٬ به کل صابون اضافه می شود. اما در صابون های صنعتی کلیه فرایند صابون سازی تا مرحله قالب گیری که انتهای این فرایند می باشد در دما و فشار بسیار بالا صورت می گیرد که موجب خواهد شد هر ماده موثره ایی کلیه خواص خود را براحتی از دست بدهد.
در صابون های گیاهی دست ساز پس از محاسبات دقیق بین چربی های گیاهی و قلیاب مورد نیاز ٬ واکنش آغاز می شود و این واکنش تا بدانجا ادامه می یابد که دیگر اثری از خواص قلیایی در ترکیب وجود نداشته باشد. در این هنگام مواد موثره دارویی به ترکیب اضافه می شود. این در شرایطی است که در هیچ حالتی دمای مواد در هنگام ترکیب از ابتدا تا به انتها هرگز بیش تر از ۸۰ درجه سانتی گراد نمی رود و البته مواد موثره تنها در زمانی به صابون اضافه می شوند که دمای صابون با دمای محیط کاملا برابر و همسان گردیده باشد.
در صابون های دست ساز گیاهی هیچ دمای بالا یا فشار بیش از فشار محیط به صابون وارد نمی گردد و به همین دلیل شما می توانید از این صابون های با کیفیت انتظار خواص دارویی و خواص گیاهان و روغن های استفاده شده در آنها را داشته باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.