صابون های دست ساز و گیاهی رز

تولید صابون های دست ساز و گیاهی با کیفیتی شگفت آور و منحصر به فرد و خواص دارویی بالاتر از شعار

صابون های دست ساز و گیاهی رز

تولید صابون های دست ساز و گیاهی با کیفیتی شگفت آور و منحصر به فرد و خواص دارویی بالاتر از شعار

صابون گیاهی دست ساز صابون زیتون رودبار یا صابون پیچ نیست

صابون های زیتون (کاستیل) رودبار را بیشتر مسافران آن مسیر از کشورمان با خود به سوغات برده‌اند و همگی بر این نکته تفاهم داریم که صابون هایی هستند که یک غالب بزرگ آنها تنها برای یک بار مصرف بدرد می خورد. این صابون ها خیلی زود آب می شوند. 

 

در طرف مقابل صابون‌های معروف به پیچ هستند که غالب افراد بر این باورند که به دلیل اینکه هیچ حساسیتی بوجود نمی آورند می توان از آنها برای استحمام کودکان استفاده نمود. این صابون ها را در غالب های بزرگ و پیچ خورده در بسیاری از عطاری‌ها می‌توان یافت. خاستگاه این صابون‌ها شهر مراغه است و البته  مسافران جنوب ایران می توانند آنها را از استان یزد هم با خود به سوغات ببرند. تنها ایراد این صابون‌ها استفاده از چربی‌های حیوانی مانده (بازمانده‌های قصابی‌های سطح شهر) و مخلوط نمودن و جوشاندن بسیار طولانی مدت آنها با مقادیر بالای سود سوزآور است که موجب می‌شود هیچ خاصیتی در این صابون‌ها یافت نشود و البته پس از مدتی هم باید در مصرف آنها به دلیل فاسد شدن چربی‌های حیوانی احتیاط نمود.
اما آنچه ما به شما ارائه می‌کنیم یک محصول مجوز گرفته در بسیاری از کشورهای اروپایی است که نه حرارت بالایی را تجربه می کند و نه هیچ چربی حیوانی فسادپذیری در آن استفاده می‌شود و در عین حال نیز بخوبی صابون‌های صنعتی ماندگاری طولانی مدت دارد و یکبار مصرف نیست.
صابون گیاهی دست سازی که ما به شما ارائه می‌نماییم ٬ بخوبی با نمونه‌های صنعتی از نظر پاک کنندگی قابل رقابت است و افزون بر آن از خواص واقعی روغن ها و گیاهان دارویی که بروی آنها تحقیقات علمی صورت گرفته بهره می‌برد.
ما بر این انتظاریم که چنانچه برای مدتی نزدیک به دو هفته از این صابون‌های گیاهی دست ساز استفاده نمایید ٬ بخوبی بتوانید بر آسیبی که صابون‌های صنعتی بروی پوست شما وارد می‌نمایند ٬ واقف شوید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.